Vilkår og Betingelser

GENERELLE OPLYSNINGER

NordVibe
Torstensvej 1, 8000 Aarhus C
E-mail: info.nordvibe@gmail.com

PRISER

I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen - f.eks. give dig pengene tilbage, eller hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare et andet sted.

BETALING

NordVibe modtager betaling med VISA, VISA Electron, Mastercard, Mobilepay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og inkl. moms.

LEVERING

NordVibe tilstræber at afsende ordre indenfor 24 timer fra indgåelsens tidspunkt. Vi sender til hele Danmark. Fragt til pakkeshop er gratis. Hjemmelevering koster 29 kr.

OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, vil din pakke blive flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-3 hverdage efter bestillingen. Der kan forekomme forlænget leveringstid i travle perioder.

REKLAMATIONSRET

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Kontakt os inden du vil returnere dit produkt, så det vil foregå nemmest muligt.
Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes til:

[RETURN ADDRESS]
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

REFUSION

Hvis der er tale om refusion, bedes du kontakte os så det aftalte beløb kan overføres.